Paprastas patobulinimas atnešė papildomus tūkstančius

Nemąstykite sudėtingai, mėginkite mąstyti kaip tikrame gyvenime. Kada klientai labiausiai linkę iš jūsų nusipirkti? Tada tiesiog perkelkite šį atsakymą į svetainę.

Lisa Mitchell – „Cake For You“ bendrasavininkė

Aplankyti Konditor.co.uk

Vienas el. laiškas
Siunčiamas kas 340 dienų

18 400 €
Papildomų pajamų

Iššūkis

Cake For You yra viena didžiausių Jungtinės Karalystės tortų parduotuvių. Su mumis jie pradėjo dirbti neseniai ir nenorėjo iškart skirti didžiulių sumų svetaines optimizacijai. Turėjome rasti būdą gauti daug įdėdami mažai prakaito.

Žvilgtelėję į įmonės pardavimus pastebėjome, kad didžioji dalis kepinių parduodami kasmetinėms progoms švęsti. Darbo vakarėliams ir išleistuvėms kepami tortai sudaro pelytės dalį, kai tuo tarpu didžioji dalis pelno sutelkta gimtadienių ir metinių progoms.

Žinome ir tai, kad jei pirkėjas švenčia gimtadienį 2020 m., greičiausia išvęs ir 2021 m. Žinome, kad dukrai tortą nupirkusi mama greičiausiai jo dairysis ir kitais metais. Vadinasi, viskas, ką turime padaryti – priversti klientą prisiminti „Cake For You“ tinkamu laiku. Tiesiog priminti. Nereikėtų daug vargti įtikinėjant, nes pirkėjas mus jau žino.

Kaip tai padarėme

Klientas buvo pateikęs užsakymą anksčiau, tad jo el. paštą turime. Liko tik sukurti automatinius priminimus ir galbūt pridėti papildomą paskatą. Lengva.

Pradėjo el. pašto pakartotinės rinkodaros kampaniją, kuri automatiškai išsiunčia laišką kartu su nuolaidos kuponu klientams, kurie įsigijo tortą iš gimtadienių / sukaktuvių kategorijos. Fiksavome kiekvieną užsakymą, pateiktą klientui perskaičius tokį laišką. Pasirodo, šis paprastas el. laiškas atnešė papildomus 18 400 € metinių pajamų. Visai neblogai turint omeny tai, kad darbas truko tik dvi dienas.

Kas laukia

Ir toliau automatizuojame el. laiškus Lizos parduotuvei. Lizai planuoti lengva, nes ji centas į centą žino, kiek papildomų įplaukų uždirba Slyvos komanda.